دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

دستگاه هاي CNC دستگاه هاي الکترومکانيکي هستند که با استفاده از ورودي هاي برنامه نويسي رايانه اي، ابزارها و ماشين آلات مختلف را با مهارت بسيار بالايي برش مي دهند. هنگامي که کارکرد دستگاه CNC را درک کنيد، به اين نتيجه خواهيد رسيد که مي توان از اين فناوري براي انواع ماشين ها و ابزارها استفاده کرد.

lf9w_c2.jpg

دستگاه هاي CNC چه کاري انجام مي دهند؟

ماشين هاي CNC يا ماشين هاي کنترل عددي کامپيوتر، از سيستم هاي رايانه اي و برنامه هاي نرم افزاري براي اتوماسيون ماشين آلات، از جمله فرآيندهاي کاملاً پيچيده و پيشرفته استفاده مي کنند. نام "CNC" در واقع مخفف Computer Numerical Control است. به همين ترتيب، يک دستگاه برش CNC از فرايندهاي خود براي برش انواع مواد از جمله فولاد، آلومينيوم و چوب استفاده مي کند.

اولين دستگاه هاي CNC در دهه هاي 1940 و 50 ساخته شدند و متکي به يک فناوري نگهداري داده هاي ارتباط از راه دور متداول بودند که به عنوان "نوار پانچ شده" يا "نوار کاغذ سوراخ دار" شناخته مي شود. فن آوري نوار پانچ شده منسوخ شده است زيرا محيط داده ها به سرعت به پردازش رايانه اي آنالوگ و سپس ديجيتال در دهه 1950 و 1960 منتقل شد.

فرآيندهاي توليدي کم مصرف، مانند برش هاي CNC، غالباً در مقابل فرايندهاي توليد مواد، مانند چاپ سه بعدي يا فرايندهاي ساخت، مانند قالب تزريقي مايع ارائه مي شوند. فرآيند ماشينکاري به طور کل روشي است براي تبديل يک قطعه از مواد ساده مانند پلاستيک و رسيدن به محصول نهايي با استفاده از فرآيند کنترل شده است. مشابه ساير فناوري هاي ساخت نمونه هاي اوليه مانند FDM (چاپ سه بعدي)، CNC نيز به دستورالعمل هاي ديجيتالي فايل توليدي به کمک رايانه (CAM) يا طراحي با کمک رايانه (CAD) مانند Solidworks 3D متکي است. دستگاه CNC طراحي را به عنوان دستورالعمل هاي برش قطعات اوليه تفسير مي کند. توانايي برنامه ريزي دستگاه هاي رايانه اي براي کنترل ابزارهاي ماشيني، به سرعت باعث پيشرفت توليد مي شود. برش هاي خودکار هم سرعت و هم دقت ساخت قطعات اوليه را بهبود مي بخشد - خصوصاً در مواقعي که مواد (مانند پلي پروپيلن) کاملا حياتي باشند.

فرآيندهاي ماشينکاري اغلب نياز به استفاده از چندين ابزار براي ايجاد برش هاي مورد نظر دارند (به عنوان مثال: مته هاي متغير با اندازه هاي مختلف). دستگاه هاي CNC معمولاً ابزارها را به واحدهاي مشترک يا سلول هايي تبديل مي کنند که دستگاه مي تواند از آنها بيرون بکشد. ماشين هاي اوليه در يک يا دو محور حرکت مي کنند در حالي که ماشين هاي پيشرفته به طور جانبي در محورx  و y به صورت طولي، در محور z و اغلب به صورت چرخشي بر روي يک يا چند محور حرکت مي کنند. ماشين هاي چند محوري قادر به چرخاندن قطعات به طور خودکار هستند و به شما اين امکان را مي دهند موادي را که قبلا در زير قطعه وجود داشته را حذف کنيد. با اين کار نيازي به زير و رو کردن نمونه اوليه توسط کارگران نيست و به شما اين امکان را مي دهد بدون نياز به مداخله دستي همه طرف ها را برش دهيد. برش هاي کاملاً خودکار به طور کلي دقيق تر از آنچه در ورودي هاي دستي امکان پذير است، هستند.

انواع مختلف دستگاه هاي CNC

از انواع اين دستگاه ها که مي توانيد در وبسايت رادوکس به راحتي آنها را مشاهده و خريداري کنيد مي توان به سه نوع برش CNC اصلي اشاره کرد: دستگاه هاي برش پلاسما CNC، دستگاه برش CNC فايبر ليزر و دستگاه برش واترجت CNC. اين فرآيند براي طيف وسيعي از مواد از جمله فلزات، پلاستيک ها، چوب، شيشه، فوم و کامپوزيت ها مناسب است و در صنايع مختلفي مانند ماشينکاري هاي بزرگ CNC و قطعات هوافضا کاربرد دارد. در حالي که فرايندهاي برش CNC قابليت ها و عمليات مختلفي را ارائه مي دهد، اصول اساسي فرآيند در تمام آنها تا حد زيادي يکسان است. روند اساسي برش CNC شامل مراحل زير است:

  • طراحي مدل CAD
  • تبديل فايل CAD به برنامه CNC
  • آماده سازي دستگاه CNC
  • اجراي عمليات برش

خريد دستگاه برش CNC

گروه صنعتي رادوکس با بهره گيري از تجارب و تخصص کارشناسان خود از سال 1377 شروع به فعاليت کرد. اين شرکت با طراحي و ساخت اتوماسيون و رباتيک توانست خط هاي توليدي خود را آغاز کند. همچنين فعاليت خود را با ساخت و توليد دستگاه هاي CNC و راه اندازي اتوماسيون خط هاي توليدي صنعت خودروسازي در ايران به فعاليت خود ادامه داده است. بالا بودن کيفيت و نازل بودن قيمت همواره از جمله اهداف مهم و اساسي شرکت رادوکس و گروه کاري اين مجموعه است.

در حال حاضر، رادوکس به عنوان قطب اصلي در توليد انواع دستگاه هاي CNC در ايران و همچنين در خاورميانه فعاليت مي کند. در اين مجموعه بيش از 14 نوع محصول مرتبط با CNC ارائه مي شود. "دستگاه اسپايدر" از جمله دستگاه هاي CNC توليدي و اختراعي گروه صنعتي رادوکس است که با افتخار از جمله دستگاه هاي طراحي و توليد شده در ايران است و هيچ گونه مشابه خارجي ندارد.

خريد دستگاه برش CNC به صورت اقساطي

شما مي توانيد با استفاده از بسته ويژه گروه صنعتي رادوکس و با همکاري صندوق ن.آوري رياست جمهوري اقدام به خريد اقساط دستگاه برش CNC کنيد. اين محصولات شامل: ليزر cnc، پلاسما cnc و واترجت cnc است و شما مي توانيد 70% از مبلغ خريد را به صورت وام دريافت کنيد. همچنين اين تفاهم نامه با صندوق نوآوري شکوفايي رياست جمهوري در سال جهش توليد ارائه شد و شرکت رادوکس به وسيله اين شرايط اقدام به فروش محصولات CNC به صورت اقساط 36 ماهه با بهره بانکي 9% و همچنين قابليت 6 ماه تنفس کرده است.

شرايط اخذ وام خريد دستگاه برش CNC:

  1.  جواز کسب يا پروانه بهره برداري
  2.  سند مسکوني (ارزش کارشناسي بايد 120% از عدد وام باشد.)

تمامي مراحل اخذ وام توسط واحد تسهيلات شرکت رادوکس انجام مي شود و مدت زمان آن 2 الي 3 ماهه است.

اعطاي اين اعتبارات با توجه به بهره بانکي بسيار پايين (9%) محدود است.

منبع: برنا

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : خرید,دستگاه,برش,CNC,به,صورت,اقساطی, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 6:59

با رونق کسب و کار اينترنتي، افراد زيادي هستند که دوست دارند روزي طراح حرفه اي سايت شوند. امروزه بسياري از کسب و کارهاي سنتي به سمت کسب و کارهاي اينترنتي تغيير مسير مي‌دهند که بازار کارهايي مثل طراحي سايت رونق بيشتري مي‌يابند. اما چگونه و از کجا بايد طراحي وب سايت را شروع کرد؟ آيا هر شخصي مي‌تواند در اين راه موفق شود؟
ما در اين مقاله سه گام اساسي تا تبديل شدن به يک طراح وب سايت را بررسي مي‌کنيم.

طراحي سايت را با اين ? گام شروع کنيد

1- با کار يک طراح وب سايت آشنا شويد

با کار طراحي وب سايت و روش‌هاي کسب درآمد اينترنتي آشنا شويد. پستي بلندي‌هاي اين کار را بشناسيد.
به مقاله‌ي مزاياي داشتن وب سايت مراجعه کنيد و از تاثيرات وب‌سايت‌ها در کسب‌وکارها بخوانيد.

بايد ببينيد آيا واقعاً به کار طراحي علاقه داريد؟ زيرا داشتن علاقه، لازمه‌ي پيشرفت در هر کاري است. راجع به موقعيت شغلي و درآمد آن اطلاعات بيشتري کسب کنيد تا با انگيزه‌ي بيشتري شروع کنيد. در اين زمينه خواندن مقاله‌ي معرفي شغل طراحي وب سايت به شما کمک خواهد کرد.

معرفي شغل طراحي وب‌سايت

2- تخصص‌هاي لازم در طراحي وب سايت را بشناسيد

براي طراحي سايت حداقل يک تيم متشکل از افراد زير نياز است. اگر دوست داريد يک طراح وب سايت شويد ابتدا جايگاه خود را در تيم مشخص کنيد:

گرافيست سايت: معمولاً ايجاد طرح‌هاي اوليه‌ي وب سايت، طراحي اشکال گرافيکي، تصويرسازي ، طراحي لوگو و.. به عهده‌ي گرافيست است که بايد فردي خلاق و باانگيزه باشد.

برنامه نويس سمت کاربر (client side): طراحي رابط کاربري يا همان پوسته‌ي سايت (بخشي از سايت که کاربر با آن در ارتباط است) بر عهده‌ي يک برنامه نويس رابط کاربري است که معمولاً از زبان‌هاي javascript ، html،css استفاده مي‌کنند.

برنامه نويس سمت سرور (server side): با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي مثل asp.net وphp ارتباط مرورگر با سرور را ميسر مي‌سازند.
 

3- بهترين روش‌هاي يادگيري طراحي سايت را بدانيد

براي شروع يادگيري دنبال راهي باشيد که با کمترين هزينه شما را به يک طراح وب سايت حرفه‌اي تبديل کند. اين هزينه شامل زمان، پول و انرژي شماست. در جدول زير روش هاي يادگيري طراحي سايت همراه با مزايا و معايب آن را بررسي کرده‌ايم.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : طراح,حرفه,ای,سایت, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:29

آيا پنجره دوجداره خود را تعمير يا تعويض مي کنيد؟

اگر صاحب خانه هستيد و شيشه هاي دوجداره شما شروع به خرابي مي کند ، احتمالاً از خود مي پرسيد که آيا تعمير پنجره دوجداره يا تعويض آن بهتر است؟ خب واقعيت اين است که اين به شرايط بستگي خواهد داشت. بنابراين براي اينکه بتوانيد در مورد تعمير يا تعويض بهترين تصميم را بگيريد خرابي هاي شيشه دو جداره را بررسي کنيد.

تعمير قفل درب دوجداره

يک خرابي و شکستگي در قفل درب پنجره اتفاق افتاده است. اگر از عملکرد قفل که از کار افتاده يا خير اطلاع نداريد ، تراکم تشکيل شده بين شيشه هاي پنجره شما شاخص متداول خراب شدن و ايجاد مشکل است. در موارد شديد واحد شيشه اي نياز به تعويض دارد ، با اين وجود شکستگي هاي جزئي قابل ترميم و تعمير پنجره دوجداره است. اگر به يک واحد شيشه اي جايگزين نياز باشد مي توانيد قاب پنجره هاي قديمي خود را حفظ کنيد؛ به شرطي که از شرايط خوبي برخوردار باشند.

سر و صداي خارجي بيش از حد باعث اذيت داخل منزل مي شود

اين مشکل به ويژه در شيشه هاي دو جداره قديمي معمول است زيرا فاصله بين دو شيشه به طور قابل توجهي کمتر از نمونه هاي مدرن است. در چنين مواردي ، راه حل معمول جايگزيني شيشه دو جداره است.

تعويض پنجره قديمي با دوجداره

اگر شيشه دو جداره شما بسيار قديمي است ، هرگونه کار تعميراتي فقط ممکن است تعويض آن را براي مدت زمان کوتاهي به تأخير بيندازد. بعلاوه ، شيشه پنجره قديمي به دليل کمبود بهره وري انرژي کم استفاده است ، بنابراين گرمايش خانه احتمالاً هزينه بيشتري براي شما خواهد داشت. در چنين مواردي تعويض پنجره قديمي با دوجداره باعث صرفه جويي براي شما مي شود.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تعمير پنجره دوجداره شيشه اي

ترميم ترک در واحد شيشه امکان پذير است ، اما اگر بخشي از شيشه خرد شده باشد  به احتمال زياد کل واحد شيشه نياز به تعويض دارد. براي ترک هاي کوچک ، با اعتماد به نفس مي توان با استفاده از يک چسب شفاف که مخصوص استفاده روي شيشه طراحي شده است ، تعمير پنجره دوجداره را انجام دهد. اگرچه  لازم به يادآوري است که تعمير شيشه هميشه پاسخگو نيست و ممکن است شيشه نياز به تعويض داشته باشد.

علت بسته نشدن پنجره دوجداره

دسته يا لولاي شکسته مي تواند بسته شدن صحيح پنجره را دشوار کند و منجر به تراوش داخل پنجره شود. قفل شکسته همچنين امنيت پنجره را به خطر مي اندازد و بايد زودتر اصلاح شود. قفل ها و دسته هاي شکسته معمولاً تعويض مي شوند اما ترميم لولاهاي شکسته کاملاً معمول است به شرطي که خيلي خراب نشوند.

چه زماني پنجره خود را تعمير يا تعويض کنيد

تعمير پنجره دوجداره يا تعويض پنجره ها موارد زيادي وجود دارد که بايد از جمله مزاياي ارتقا به شيشه هاي کم مصرف انرژي توجه کرد. در اينجا چند توصيه براي کمک به شما در تصميم گيري وجود دارد.

تصميم گيري در مورد تعمير يا تعويض پنجره ها مي تواند چالش برانگيز باشد. درست مثل هر بهينه سازي منزل ، فکر کردن در مورد هزينه ها و پس اندازهاي بالقوه در کوتاه مدت و همچنين براي يک دوره طولاني تر مهم است.

اين امر به ويژه براي شيشه پنجره در خانه بسيار ضروري است زيرا ارتقا به پنجره هايي که داراي درجه بهره وري انرژي بالاتري هستند ، مي تواند مصرف سالانه انرژي خانگي شما را کاهش دهد.

بنابراين در نظر گرفتن تعمير يا تعويض پنجره  مي توان به خاطر داشت صرفه جويي بالقوه اي که مي توانيد با نصب پنجره هايي با سطح کارايي بيشتر انرژي به دست آوريد ، مفيد خواهد بود. شما مي توانيد اين صرفه جويي هاي بالقوه را محاسبه کنيد؛ ابزاري آسان براي استفاده آنلاين که به شما امکان مي دهد رتبه هاي مختلف انرژي را مقايسه کرده و سناريوهاي مختلف جايگزيني پنجره و رگلاژ پنجره دوجداره را امتحان کنيد.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تعمير و نگهداري پنجره و شناسايي مشکلات

اهميت نگهداري و تعمير پنجره دوجداره صحيح آن در خانه شما قابل اغماض نيست. دليل اين امر آن است که علاوه بر اينکه به طور بالقوه بر ارزش ملک شما تأثير مي گذارد ، وضعيت پنجره هاي شما مي تواند تأثير بسزايي در راحتي زندگي در خانه شما و هم انرژي گرمايش و خنک کردن محل زندگي شما داشته باشد.

تعميرات شيشه دوجداره

مشکلات در شيشه دو جداره زماني رخ مي دهد که ميعان بين شيشه هاي دو جداره ايجاد شود. اين مي تواند به دلايل مختلفي رخ دهد ، از ساييدگي مستمر گرفته تا نگهداري نامناسب. مهم نيست که علت چيست ، در صورت بروز مي تواند يک مشکل قابل توجه باشد. شيشه هاي مه گرفته از کارآيي کمتري برخوردار هستند و مي توانند هواي گرم را که در داخل وجود دارد را خارج کنند.

در نتيجه هزينه قبض ها بالاتر از حد انتظار است و همچنين مي تواند از ورود نور به داخل منزل شما جلوگيري کند. سر و صدا يک اشکال احتمالي ديگر است؛ با شيشه هاي دو جداره مه آلود به ويژه اغلب باعث مي شود صداي محيط بيشتري ايجاد شود. براي رهايي از اين مشکلات و تعمير پنجره دوجداره با کارشناسان شرکت ما تماس گرفته تا در اسرع وقت براي خدمت رساني در محل شما حاضر شوند.

هزينه پنجره هاي تعويضي چقدر است؟

هزينه ها مي توانند هم براي پنجره ها و هم براي نصب بسيار متفاوت باشند ، مخصوصاً هنگام خريد آنلاين. بنابراين ، مهم است که از خطرات احتمالي خريد کم هزينه يا خارج از واحدهاي تعويض آگاه باشيد.

پنجره با کيفيت پايين مي تواند با گذشت زمان زرد شود. اين باعث مي شود ارزش پنجره دوجداره ملک شما کاهش يابد و فروش آن دشوارتر شود.

پنجره هاي تعويضي با کيفيت پايين ممکن است بيشتر در معرض ترک و پوسيدگي باشند. اين امر باعث کاهش چشمگير طول عمر و افزايش هزينه هاي تعويض طولاني مدت مي شود که در اين بين قيمت پنجره دوجداره ويستابست مي تواند مناسب باشد.

يافتن سبک پنجره مناسب خانه

انتخاب سبک شيشه دو جداره جايگزين مي تواند يکي از سخت ترين تصميمات هنگام خريد پنجره باشد. بسياري از عوامل بايد مورد توجه قرار گيرند ، اين موارد عبارتند از :

سن يا دوره ملک

انواع مختلف پنجره ها چگونه آنها را تکميل مي کنند؟ پنجره هايي که مناسب باشند توانايي افزايش ارزش ملک و توانايي فروش مجدد را دارند.

چه سبک هايي از پنجره ها خوب به نظر مي رسند؟

اگر بودجه شما اجازه مي دهد بايد تمام پنجره هاي خود را براي يکنواختي ظاهر جايگزين کنيد. اين امر همچنين مي تواند به افزايش ارزش ملک شما کمک کند.

شايد ارزش اين را داشته باشد که از همسايگان خود بپرسيد که آيا آنها به فکر تعويض پنجره ها و تعمير پنجره دوجداره در تهران هستند زيرا يکنواختي در چندين ويژگي مجاور نيز مي تواند به افزايش ارزش کمک کند.

 

تعمير پنجره دوجداره

 

تفاوت شيشه دو جداره و سه گانه چيست؟

اگر هر دو از يک ماده و با کيفيت استاندارد يکسان ساخته شده باشند ، شيشه سه جداره بايد در حدود 20 تا 30 درصد با مصرف انرژي بيشتر باشد. با اين وجود ، متغيرهاي زيادي وجود دارد که مي تواند مقايسه بين شيشه هاي دو و سه جداره را به خطر بيندازد:

  • فاصله صحيح بين شيشه ها
  • نوع گاز يا پوشش مورد استفاده به عنوان عايق
  • نوع و کيفيت مواد
  • سطح توليد متناسب با خانه شما

اين بدان معناست که ممکن است برخي از شيشه هاي سه جداره با کيفيت پايين از انرژي شيشه هاي دوجداره با کيفيت بالا؛ بازده کمتري داشته باشند. تعويض اساسي پنجره ها در منزل شما يک سرمايه گذاري طولاني مدت است و خريد ارزان در نهايت مي تواند در بلند مدت براي شما هزينه بيشتري داشته باشد.

اگر متوجه علائم ذکر شده شده ايد يا مي توانيد در مورد تعمير پنجره دوجداره خانه خود با کارشناسان متخصص ما تماس بگيريد يا درخواست يک پيشنهاد رايگان را درخواست کنيد.

سوالات متداول

هزينه تعويض پنجره دو جداره چقدر است؟

به طور معمول ، اين فقط جايگزيني واحد دوجداره به جاي کل پنجره است. بنابراين  در اکثر موارد  يک کار نسبتاً ارزان خواهد بود و عمده هزينه ها در واقع نصب آن است.

قبل از شروع به غبارآلودگي پنجره هاي من چقدر بايد دوام داشته باشند؟

اين واقعاً به کيفيت پنجره ها بستگي دارد. بسياري از مشتريان هيچ مشکلي در شيشه دو جداره بعد از 10 سال يا بيشتر گزارش نکرده اند. از طرف ديگر مواردي از دو جداره شکسته شده در طي پنج سال از زمان نصب وجود دارد.

چه عواملي باعث ايجاد ميعان بين شيشه هاي پنجره دو جداره مي شود؟

در بيشتر موارد  اين امر به دليل چفت و بست اطراف پنجره و ايجاد رطوبت در بين شيشه ها ايجاد مي شود. اگرچه دلايل ديگري نيز در تعمير پنجره دوجداره کرج مي تواند وجود داشته باشد که عمدتا مربوط به هر کار ساختماني است که در مجاورت پنجره انجام مي شود.

به عنوان جايگزين تنها گزينه شيشه هاي دوجداره طلايي هستند؟

خير، شما همچنين مي توانيد پنجره هاي دو جداره را در محل خود توسط شرکت و کارشناسان متخصص ما تعمير کنيد و به نوع شيشه در مواد قاب پنجره توجه کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : آیا,پنجره,دوجداره,خود,را,تعمیر,یا,تعویض,می,کنید؟, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 152 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:29

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اکثر شما دانش آموزان وقتي به تايم کنکور نزديک تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه کرده و در کنکور نتيجه قابل قبولي را کسب کنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد که آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا کنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه کنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد که مي شود اين کار را کرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي کند.در سال هاي 97 و 98 اکثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا کرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر که حرف اول و آخر را در کنکور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه کمک شاياني به دانش آموزان مي کند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشکيل شده که مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي که فکر مي کني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فکر مي کني که اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشکلات خداحافظي کن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يک برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است که مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث کنکور را جمع کرده و با زدن تست هاي زياد مشکلات خود را برطرف کنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشکيل شده است. قسمت اول که همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محک يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي کنکور آماده کرده تا استرس و دغدغه کنکور را نداشته باشيد.

بررسي موشکافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينکه اکثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز کنکور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز کنکور اين مشکلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط کافي است اراده کنيد تا به بهترين هاي کنکور دست پيدا کنيد.

پروژه 60

همان طور که از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس کل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشکل اساسي آنجاست که آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پکيج استفاده کنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يک دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يک بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يک دسته ديگر که درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيکار کنند. که ما براي هر دو دسته اين پکيج را تهيه کرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز کنکور شما را براي کنکور سراسري آماده مي کنيم. شما بصورت يک روز درميان با يک آزمون خود را محک زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي کرده و مشکلات خود را برطرف مي کنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي کنيد. يعني تک تک سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي کشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان کشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد کنکور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز کنکور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق کنکور
  • سوالات تاليفي و استاندارد کنکور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي که اين پروژه را شروع مي کنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينکه بنشينيد و از روي کتاب درسي مطالعه کنيد و از فرط خستگي درس را کنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر که با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي کنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يکي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يک دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي که اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بکند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي که در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يکي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد که در آينده چه درس هايي را مطالعه کرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پکيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تک رقمي و دو رقمي کنکور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر که با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 کنکور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 کنکور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 کنکور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 کنکور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 کنکور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 کنکور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 کنکور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 کنکور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه کيان فر رتبه 304 کنکور تجربي(بعد از 4 سال کنکور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 کنکور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون که نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه کنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پروژه,6040,حرف,آخر,چیست؟, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 143 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:08

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر کسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد که در گذشته اين چت روم ها فقط در کشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسکريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبايل ها به دنياي تکنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امکانات فراواني به مرور پيدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امکانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عکس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد که اين امکانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نکردن و نظارت نکردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند که با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي کاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري کرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي که نظارت کامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

ناز چت

ناز چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم پرشين چت همه اين چت روم را مي شناسند .

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

قشم چت کجاست ؟ 

چت روم فارسي قشم چت در سال 1393 تاسيس شد براي جوانان قشمي و فضايي مناسب و داراي نظارت کامل مي باشد و قصدي براي تفريح سالم بين مردم قشم دارد که خوشبختانه با تاسيس اين چت روم بازدهي خوبي بين جوانان قشم و حمايت فراواني بين آنها داشته است مديريت قشم چت در تلاش است که غير از قشمي ها ساکنان کيش و ديگر جزيره هاي خليج فارس و همچنين جنوبي ها و بندري هارا نيز در اين چت روم بياورد و با نظارت کاملي که اين چت روم دارد تفريح سالمي را براي جوانان اين مناطق رقم زده و اميد واريم در اين زمينه موفق شده باشد که همچنين اين سايت در بين شبکه هاي اجتماعي نيز اکانت داشته که با سرچ کردن اسم اين چت روم شما مي توانيد ادرس پيچ قشم چت را پيدا کرده و وارد شويد با تشکر از وقت گذاري شما .

 

 

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,فارسی, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:26

معرفي 3 نهال گردوي پر طرفدار در بازار جهان :

شايد براي شما هم اين سوال پيش بيايد که چه گردويي ميتواند براي کاشتن مناسب باشد ؟ بايد به اين سوال از چند منظر نگاه کرد و هرگز نبايد نسبت به کاشت نهال گردو عجله کرد زيرا اين نهال بسيار حساس به اب و هوا و دما مي باشد .نکته اي که قبل از خريد نهال گردو مهم ميشود اين است که بدانيد بايد نهال را متناسب با شرايط جوي خود بکاريد .

 انواع ارقام درختان را موجود دارند اما اينکه چه رقمي را انتخاب نماييد بسيار مهم است ،Amazonبراي مثال در وب سايت

زيرا اغلب مردم بدون تحقيق خريد نهال خود را انجام مي دهد اما بهتر است قبل از اقدام به پرورش درخت گردو به تمام مباحث مهم ان بپردازيم .لطفا همراه ما باشيد تا 3 رقم نهال گردوي مناسب را خدمت شما معرفي نماييم :

نهال گردوي چندلر همان گردوي آمريکايي پر فروش :

اين گردوي چندلر ابتدا در کشور امريکا توليد شده است که از فروش بسيار زيادي هم برخوردار است. نهال گردو چندلر يکي از مرغوب ترين و شناخته شده ترين نژاد هاي پيوندي در جهان است که از تلاقي نهال گردو پدرو به دست آمده است به همين دليل به لحاظ ويژگي شبيه به رقم پدرو ميباشد. گردو چندلر يکي از نژاد هاي ديرگل مي باشد که کاشت آن در مناطق سردسير عملکرد مطلوبي خواهد داشت،اين رقم به دليل پيوندي بودن خود بارور نيست و نياز به گرده زا دارد که مي توانيد در زمان کاشت نهال گردو چندلر به ازاي چند اصله نهالي که کاشته مي شود يک درخت براي گرده افشاني در نظر بگيريد چنين اقدامي کيفيت باروري باغ شما را تضمين مي کند،لازم به ذکر است که براي اين رقم معمولا نژاد فرانکت مناسب است. يکي از نکاتي که حتما لازم است باغداران قبل از خريد به آن توجه ويژه داشته باشند ميزان تحمل سرما و خشکي نهال است،زيرا اين ميزان در نژاد هاي مختلف با يکديگر فرق مي کند و باغداران بايد قبل از خريد نهال گردو اطلاعات مفيدي در خصوص هر نژاد و ميزان سازگاري آن با شرايط اقليمي منطقه کسب کنند سپس اقدام به خريد کنند.شايد جالب باشد اگر بدانيد اين گردو چيزي در حدود 200 تا 280 کيلو در سال ميتواند هر يک درخت بالغ ان باردهي داشته باشد .

8t6r_b3.jpg

نهال گردوي فرنور همان نهال گردوي مورد علاقه ي اروپاييان :

اين رقم نهال گردو در ابتدا در کشور فرانسه توليد و کاشته شده است .جالب است بدانيد اين رقم بسيار نهالي مقاوم به انواع بيماري ها و افات مي باشد . مغز نهال گردو فرنور به لحاظ ظاهري گرد بوده و داراي پوست کاغذي مي باشد که به راحتي قابل جدا شدن است. رنگ مغز گردو فرنور بسيار روشن و کيفيت بسيار خوبي دارد. از ويژگي هاي بارز اين نوع نهال همانطور که اشاره شد مقاومت بسيار خوب آن در مقابل سرماي بهاره مي باشد به همين دليل کاشت آن در مناطق سردسير گزينه بسيار مناسبي مي باشد. نهال گردو فرنور از جديدترين ارقام تجاري در دنياست که اواخر فروردين زمان گلدهي آن مي باشد. گردوي فرنور در مناطق سردسير عملکرد بسيار خوبي خواهد داشت زيرا شاتون هاي گردو فرنور در اثر سرما از بين نمي رود.

گردو فرنور از ارقام ديرگل به شمار مي آيد. از ديگر ويژگي هاي اين نژاد مقاومت به کرم سيب و بيماري بلايت که از بيماري هاي رايج در بين درختان گردو است مي باشد. عمر مفيد درخت گردو فرنور 100 سال است و مي توان آن را در دسته ارقام اقتصادي قرار داد که بازار تجاري خوبي دارد. نهال گردو فرنور نسبت به ديگر انواع دير برگ ده مي باشد اما بازدهي زود هنگامي دارد،مغز گردو تقريبا درشت بوده و کيفيت عالي دارد. به لحاظ گستردگي شاخ و برگ نيز اين رقم در حد متوسط مي باشد. گردو فرنور همانطور که اشاره شد از ارقام جديد فرانسوي مي باشد که به دليل کيفيت بسيار خوبي که دارد مورد استقبال قرار گرفته است. شايد يکي از دلايلي که باغداران نسبت به کاشت نهال گردو فرنور اهتمام مي ورزند پوست کاغذي و تجاري بودن اين رقم مي باشد.

گردوي خوشه اي گردوي مورد علاقه ي باغداران :

گردوي خوشه اي يکي از انواع نهال گردويي مي باشد که به صورت فله اي رشد مي کند . درخت گردو خوشه اي در اصل بومي آمريکا مي باشد اما امروزه ما شاهديم در ايران و ديگر کشور ها نيز پرورش داده مي شود و از درختان با ارزش به حساب مي آيد نهال گردو خوشه اي داراي نژاد هاي مختلفي مي باشد که هر کدام عملکرد و ويژگي خاص خود را دارند. برخي را به عنوان مرغوب ترين نژاد معرفي مي کنند که افراد مي توانند براي کاشت انتخاب کنند.

 نژاد نهال گردو خوشه اي : نژاد نهال گردو خوشه اي را مي توان بر اساس شرايط اقليمي انتخاب کرد،مانند تحمل و سازگاري با کم آبي و خشکي يا پر آبي و مناطق مرطوب،که  توجه به چنين نکاتي باعث مي شود بازدهي و بار ميوه شما مطلوب و مناسب باشد. يکي از نژاد هاي گردو،درخت گردو خوشه اي مي باشد،دليل نام گذاري آن اين است که هر شاخه 5 تا 25 عدد گردو به صورت خوشه اي دارد. اين نوع گردو دير گل اما زود بازده بوده به همين دليل براي مناطق سردسير نيز مناسب است. از نظر اندازه نسبت به ديگر گردو ها کوچکتر است. گردو خوشه اي فرانسوي بسيار پر مغز بوده و چربي آن بيشتر از ديگر گردو ها مي باشد. درخت گردو خوشه اي عملکرد بالايي دارد و شاخ و برگ آن نيز گسترده مي باشد،تنه کوتاهي دارد و به لحاظ باردهي نسبتا پر بار است به همين منظور عمر اقتصادي اين گردو نيز مانند ديگر انواع اقتصادي،پر بازده و تجاري مي باشد .

خب به پايان اين مقاله رسيديم .در اين مقاله قصد داشتيم به برسي کامل سه نوع گردوي مورد علاقه ي اغلب کشاورزان به پردازيم ، اميدواريم از خواندن اين مقاله لذت برده باشيد و در انتخاب درخت گردو بهترين ها را در نظر داشته باشيد .

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : معرفی,3,نهال,گردوی,پر,طرفدار,در,بازار,جهان, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:40

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند.

شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودکارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم که هديه‌ي شرکت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شرکتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است که اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن کارمندان و شرکتهاي همکار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است که طرف مقابل از جمله کساني نيست که براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سکه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با کمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يکي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشکي و سلامت:

  • امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو کرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تک محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشکي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم کاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار کاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و کاربردي است، هديه تبليغاتي که در هنگام نياز براي کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و کم حجم، استفاده از بيشترين کارايي و تعداد ابزار در کمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و کاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است که در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد کرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دکوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه کمتر کسي وجود دارد که از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. يک ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يک هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امکان را فراهم مي کند که مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيکسل تبليغاتي

2- خوشبو کننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سالنامه1400,و,سررسید,1400,و,هدایا,و,چرایی,اهدای,آنها, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 157 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:44

آيا مي‌خواهيد کسب و کارتان رشد کند؟ (عجب سوال کليشه اي و مسخره اي D:)

حتما شما هم مانند بسياري از افراد به فکر رشد کسب و کار خود هستيد، براي رسيدن به اين هدف اولين نکته ضروري و اساسي اين هست که "مشتريان فعلي خودتان را راضي و خوشنود نگاه داريد" براي اين کار بايد رضايت مشتريان خودتان را اندازي گيري کنيد، اما اين کار به سادگي متر زدن لباس و زمين و خانه نيست!

آيا مشتريانتان به کمک کسب و کار شما به آن چيزي که مدنظرشان بود رسيده‌اند؟  آيا اونها راضي هستند؟ چه چيزي در کسب و کار شما مي‌توانست بهتر باشد؟

پرسشنامه رضايت مشتريان به شما کمک مي‌کند بتوانيد به درستي و با طرح سوالاتي درست، ميزان رضايت مشتريان خود را بسنجيد و با کسب اطلاعات صحيح، تصميمات اثربخش گرفته و استراتژي کسب و کار خود را قوي‌تر کنيد.

منبع :

http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590617
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964031
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971528
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87:Overby0579
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196356.page
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968781
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076133-overby-shaw
http://als.anits.edu.in/members/overby0570/
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971548
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188012

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پرسشنامه,آماده‌ی,سنجش,میزان,رضایت,مشتریان, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 202 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:04

پنل پيامک براي آژانس هاي مسافرتي و گردشگري، يک عضو جدانشدني!

jff6_z4.jpg

اگر صاحب آژانس مسافرتي هستيد بايد بدانيد که براي جذب مشتري جديد و ارتباط با مشتري هاي قديمي داشتن پنل اس ام اس از واجبات کار شما به شمار ميرود و اگر از آن استفاده نکنيد يا به درستي استفاده نکنيد نميتوانيد با رقيبان خود رقابت کنيد. شما علاوه بر استفاده از پنل پيامکي براي آزانس مسافرتي به عنوان يک ابزار اطلاع رساني در زمينه فروش تور و پرواز، ميتوانيد بازرايابي پيامکيداشته باشيد و تبليغات خود را در طول سال با کمترين هزينه و بيشترين بازدهي انجام دهيد.

بهترين راه براي ارتباط و حفظ مشتري هاي قديمي:

اولين اقدام شما بايد ذخيره اطلاعات مشتريان سال هاي گذشته باشد، بهترين گزينه براي برنامه هاي پيش روي شما همين مشتري هاي سابق شما هستن که اگر از شما خاطره اي خوش داشته باشند ميتوانيد با يک تخفيف خوب، آفر جديد خود را براي آنها پيامک کنيد و منتظر بازگشت آنها باشيد، فراموش نکنيد که حتما نام مخاطب را در متن پيام خود بگنجانيد و لينک سايت يا شبکه اجتماعي خود را براي اطلاعات بيشتر در متن پيام قرار دهيد.

جذب مشتري جديد با سامانه پيامکي:

شما به عنوان يک آژانس مسافرتي براي برگزاري تورهاي مسافرتي خود بايد مشترياني رو جذب کنيد که محل سکونت آنها با محل آژانس شما در يک استان باشد، زيرا احتمال اينکه مشتري شما مبدا تور خود را استاني ديگر در نظر بگيرد بسيار بسيار کم است! با اين تفاسير براي پيدا کردن مشتري هاي جديد براحتي ميتوانيد از پنل پيامک

کمک بگيريد و با هزينه اندک مخاطب هدف خود را جذب کنيد.براي آشنايي کامل با ارسال پيامک به استان هاي مختلف اينجا کليک کنيد.

مزيت سامانه پيامکي براي مشتريان شما:

يکي از مهم ترين ويژگي هاي پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين است که لازم نيست مشتريان شما براي اطلاع از تغيير زمان پرواز يا اطلاعات مربوطه به کامپيوتر يا اينترنت دسترسي داشته باشند.

پيامک هاي ارسال شده شما از طريق پنل اس ام اس، مستقيم به دست مشتري شما خواهد رسيد و اين پيام در جاي امني از گوشي او ذخيره ميشود و ميتواند دوباره براي يادآوري به آن مراجعه کند. زماني که مشتريان شما اطلاعات سفر خود را مانند اطلاعات پرواز، اطلاعات هتل و… را بر روي موبايل خود دريافت کنند مي توانند تجربه مسافرتي شيرين و لذت بخش با آژانس مسافرتي شما داشته باشند و با اين کار شما مجموعه اي منظم و حرفه اي در ذهن مشتري جلوه خواهيد کرد. براي موفقيت در ارتباط هاي پيامکي، فقط ارسال پيامک تبليغاتي و داشتن مشتري کافي نيست، بايد براي مشتري رضايت ايجاد شود تا منجر به وفاداري مشتري شود. ايجاد رضايت مشتري وتبديل آنها به مشتري وفادار، يکي از بهترين کانال هاي تبليغاتي است.

خدمات ويژه آژانس هاي مسافرتي با کمک سامانه پيامکي به مشتريان :

استفاده از سامانه پيامکي علاوه بر تمام مزايايي که براي شما دارد و در ادامه خواهيم گفت، باعث صرفه جويي در انرژي کارکنان شما ميشود و ديگر نيازي نيست تا مسئولان آژانس با مشتريان تماس گرفته و آن ها را از زمان پرواز و نوع هتل و اطلاعات اين چنيني مطلع کنند.

ارسال پيام کوتاه پس از رزرو:

بعد از رزرو خدماتي که شما ارائه ميدهيد بايد با استفاده از پيامک، مشتري را از جزئيات آن با خبر کنيد. اگر سايت داشته باشيد پنل اس ام اس مديانا از طريق وب سرويس به آن متصل ميشود و بعد از هر ثبت سفارش به صورت خودکار پيامک به دست مشتري شما خواهد رسيد.

"(نام مشتري) عزيز

رزرو بليط شما با کد تاييد 58652 با موفقيت انجام شد

براي مشاهده اطلاعات بيشتر لينک زير را کليک کنيد

يادآوري زمان و اطلاعات سفر:

قبل از شروع سفر بهترين زمان براي اين است که نشان دهيد همه چيز تحت کنترل شماست و چيزي از قلم نيفتاده است، وقت اين است که زمان و اطلاعات دقيق سفر يا پرواز را براي مشتري خود پيامک و در واقع يادآوري کنيد، همچنين تغييرات ناگهاني پيش آمده مثل عوض شدن هتل يا ساعت را هم ميتوانيد از اين طريق اعلام کنيد.

"(نام مشتري) عزيز

تور 3 روزه کوير مصر، حرکت از تهران ميدان آرژانتين در تاريخ 09/01/99 در ساعت 06 بامداد انجام خواهد شد.

لطفا نيم ساعت زودتر از حرکت در مکان حضور يابيد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

اطلاعات گردشگري در پيامک:

پنل پيامک براي آژانس مسافرتي اين مزيت را دارد که در سفرهاي مشتريان، از شما يک همسفر و ليدر ميسازد، با دادن اطلاعاتي در رابطه با مکان هاي ديدني و تاريخچه مقصد مخاطب خود، ميتوانيد احساس خوبي به مشتريان منتقل کنيد، البته که بايد مراقب باشيد در اين زمينه زياده روي نکنيد چون نتيجه عکس دارد. همچنين در روز آخر اقامت مسافران نيز مي توانيد زمان پرواز برگشت و تحويل هتل و هرگونه تغيير در زمان حرکت را به آنها يادآوري کنيد.

"(نام مشتري) عزيزهواي کوير مصر در پاييز به نحوي است که حتي پوشيدن يک تيشرت براي شما کافي هست البته براي روز و در شب حتما به يک ژاکت نياز پيدا خواهيد کرد، معمولا بيشتر تورهاي گردشگري در شب آتش روشن مي‌کنند و به شب نشيني کنار آتش مي‌پردازند که بسيار لذت‌بخش است و خاطره‌اي خوش را براي شما رقم خواهم زد که هيچوقت فراموش نخواهيد کرد.

اميدواريم خاطرات خوبي را در سفر ما با تجربه کنيد.

آژانس(نام آژانس)"

نظرسنجي از مشتريان:

بعد از اتمام سفر ميتوانيد پيامکي مبني بر رضايت و انتقاد و پيشنهاد از سفر براي مشتريان ارسال کنيد و از نظرات آنها استفاده کنيد و از آنها بخواهيد کم و کاستي ها را به اطلاع شما برسانند. هم چنين ميتوانيد در پايان سفر از آنها بخواهيد عضو باشگاه مشتريان شما شوند و از تخفيفات ويژه اي که براي اعضاي باشگاه در نظر ميگيريد بهره مند شوند.

"(نام مشتري) عزيز

از اينکه (نام آژانس) را براي سفرخود انتخاب کرديد از شما متشکريم.

در راستاي بهبود خدمات گردشگري به شدت مشتاق نظرات شما هستيم.

در صورت تمايل با کليک بر روي لينک زير نظرتان را با ما در ميان بگذاريد.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

پيامک تبريک مناسبت ها و اعلام تخفيف ها:

شما مي توانيد با ارسال پيامک تبليغاتي آژانس و دفتر گردشگري خود را به مشتريان، جهت استفاده از تور ها و تخفيف هاي ويژه و بسته هاي تور ويژه براي فصول مختلف آگاه کنيد. مشتريان قديم و جديد خود را براي شرکت در اين تور ها تشويق کنيد؛ و برايشان تخفيف ويژه در نظر بگيريد.

تور 7 روزه ترکيه براي مشتريان قبلي با 20 درصد تخفيف و براي مشتريان جديد با 10 درصد تخفيف ارائه مي شود.

با تشکر

آژانس(نام آژانس)"

امروزه تمامي مشاغل بايد براي برتري در کسب و کار و نگه داشتن مشتري هاي قبلي ، از پنل اس ام اس استفاده کنند و اگر از پيامک تبليغاتي استفاده نکنند به احتمال زياد مشتريان خود را از دست ميدهند.

پنل اس ام اس مديانا با برخورداري از قابليت هاي بي شماري از قبيل

ارائه خدمات ارسال و دريافت پيام کوتاه در بستر اپليکيشن ها و وبسايت ها

ارائه SLA در زمينه سرعت و کيفيت پيامدهي

ارائه تعهد محرمانگي اطلاعات (NDA)

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارائه راهکارهاي اطلاع رساني دقيق به مشتريان

ارسال بيش از 6 ميليون پيامک روزانه

ارائه تعرفه ارسال رقابتي و...

مي تواند آژانس گردشگري شما را براي ارائه خدمات بهتر به مسافران خود در زمينه مسافرتي و گردشگري ياري نمايد.

براي دريافت پنل پيامک مديانا کليک کنيد.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : پنل,پیامک,برای,آژانس,های,مسافرتی,و,گردشگری,یک,عضو,جدانشدنی!, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 157 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:17

سالنامه1400 و سررسيد 1400 و هدايا و چرايي اهداي آنها

معمولاً در اواخر سال، يکي از دغدغه‌هاي مديران در شرکتهاي مختلف هداياي تبليغاتي است.

به صورت سنتي، بسياري از شرکتها در ايران، سررسيد 1400  و تقويم ‌1400 را به مشتريان و دوستان و شرکاي تجاري هديه مي‌دهند.

شرکتهاي تبليغاتي هم بازار خوبي دارند و انواع خودکار و ساعت و تقويم و جاسوييچي و … را با انواع رنگ بندي و کيفيت هاي مختلف چاپ روي ميز ما و شما قرار مي‌دهند و تلاش مي‌کنند که ما را متقاعد کنند هزينه هديه تبليغاتي در پايان سال، هزينه نيست بلکه سرمايه گذاري است.

ما هزينه‌هاي سنگيني براي سالنامه 1400 و خودکارها و وسايل تبليغاتي انجام ميدهيم و خوب مي‌دانيم که هديه‌ي شرکت ما خيلي سريع لا به لاي هداياي ساير شرکتها گم شده و يا به عنوان دفتر يادداشت، به فرزندان جوانتر خانواده هديه خواهد شد.

به عبارت ديگر، هزينه هاي تبليغاتي نوروزي، هزينه‌اي است که اگر انجام ندهيم تاثير منفي روي ذهن کارمندان و شرکتهاي همکار و … دارد ولي اگر اين هزينه را انجام هم بدهيم اتفاق خاصي نخواهد افتاد.

بديهي است فرض ما بر اين است که طرف مقابل از جمله کساني نيست که براي هديه‌ي سال نو، (به هر دليل!) منتظر تعدادي سکه طلا است و هديه‌ي ما صرفاً قرار است با کمترين هزينه بيشترين اثربخشي تبليغاتي و احساسي را داشته باشد.

و هداياي 1400 ميتونه يکي از موار زير باشه

 

·هداياي تبليغاتي پزشکي و سلامت:

  • امروزه کسب و کارها با در نظر گرفتن هويت و اهداف سازمان ها و نياز و سلايق مخاطبانشان، بازار متنوع محصولات و هداياي تبليغاتي را جستجو کرده تا بهترين ست هاي هديه و همچنين تک محصول هاي مناسب را ارائه دهند.  گروه پزشکي و سلامت اخيرا بازتاب بسيار خوبي نزد مخاطبان داشته است زيرا اين دسته هم کاربردي هستند و هم خلاقانه.

1- دستگاه تست قند

2- دستگاه بخور سرد

3- دستگاه فشارخون

4- ترازو

5- ماساژور

6- نخ دندان تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي ابزار کاربردي:

 

  • ابزار تبليغاتي و جعبه ابزار تبليغاتي، هديه ايي بي نظير و کاربردي است، هديه تبليغاتي که در هنگام نياز براي کمک و انجام کارها در کنار مخاطبان قرار گرفته و تاثير و ماندگاري فوق العاده ايي را در ذهن آنها بوجود مي آورد. بسته بندي و طراحي زيبا و کم حجم، استفاده از بيشترين کارايي و تعداد ابزار در کمترين فضا و ماندگاري بسيار طولاني و کاربردي بودن، از مزاياي اين هداياي تبليغاتي است که در بين هديه دهندگان محبوبيت بالايي ايجاد کرده و اين هديه را در زمره هداياي تبليغاتي نفيس و خاص به شمار آورده است.

1- جعبه ابزار تبليغاتي

2- متر تبليغاتي

3- چکش

4- چندکاره

5- جعبه کمکهاي اوليه تبليغاتي

 

·هداياي تبليغاتي دکوراسيون و منزل :

1-  ماگ و ليوان :

امروزه کمتر کسي وجود دارد که از ماگ هاي زيبا و جذاب براي نوشيدن چاي يا قهوه در طول روز استفاده نکرده باشد. يک ماگ زيبا و خوش‌رنگ، مي‌تواند به عنوان يک هديه تبليغاتي خاص و منحصربه‌فرد براي مشتريان هميشگي شما در نظر گرفته شود. استفاده از ماگ هاي تبليغاتي اين امکان را فراهم مي کند که مشتري بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشيدن چاي مشاهده کند .

2- بشقاب

3- زير ليواني

4- زيربشقابي

5- فلاکس و قمقمه

6- تابلو ديواري

7- تابلو روميزي

8- شيد تبليغاتي

 

 

·هداياي تبليغاتي چوبي :

1- ساعت چوبي روميزي

2- ساعت چوبي ديواري

3- ست روميزي بامبو

4- نگهدارنده موبايل

5- تقويم روميزي چوبي

6- تابلوهاي ديواري چوبي

7- جعبه پذيرايي و جعبه جواهرات

- هداياي تبليغاتي عمومي :

1- پيکسل تبليغاتي

2- خوشبو کننده ماشين

3- موس پد تبليغاتي

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : سالنامه1400,و,سررسید,1400,و,هدایا,و,چرایی,اهدای,آنها, نویسنده : سامان askpaperm5 بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 15:58

خبرنامه